This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Den är på gång! Jag fick ’professionell’ hjälp från grannlandet i Öst … Jag måste bara läsa texten först så att jag har skrivit rätt, och så ska hen pula lite med dokumentet för att stilisera det färdigt.
Du har fullständigt rätt, Calixx!Bra jobbat! Teamwork makes the dream work!![]()
Hoppas att det dyker upp något annat med tiden där jag kan bistå med … Det vore mycket välkommet.
ChatGTP har dålig syn och tyckte upplösningen på bilderna var för dålig.Tack, bra att ha! Egentligen bara ett önskamål; att den vore sorterad i bokstavsordning![]()
Just wait and see …Tack, bra att ha! Egentligen bara ett önskamål; att den vore sorterad i bokstavsordning![]()
Det är helt frivilligt att använda den …Men vad skall man göra med listan? Kommer ni att använda den? På viket sätt kommer den att ge er mervärde?
Jag köper i princip aldrig starksprit. Ok, så listan är främst för den kategorin av dryck? Då kanske den skall ligga under sprit?Det är helt frivilligt att använda den …Den kanske inte ger så väldigt mycket användbar fakta, men det är oerhört mycket bättre än ingenting och nu får vi alla se, vilka firmor betalar alkoholskatt till Sverige och om inte namnet finne med, då gör dem inte.
Om du anser att du har ingen nytta av sajter som den här betyder bara att du inte gillar kvalitetssprit, som långifrån alltid finns att köpa på bolis t.ex. …
![]()
Köp whisky, rom, konjak och liknande från experterna | whic.se
whic.se är din leverantör av premiumspirituoser ✓ Stort sortiment – omedelbar leverans ✓ Praktiska filter ✓ Utmärkt servicewhic.se
Nej då, inte alls. Det mesta handlar om vin, faktiskt. Jag tog det bara som ett exempel.Jag köper i princip aldrig starksprit. Ok, så listan är främst för den kategorin av dryck? Då kanske den skall ligga under sprit?
Skärp dig o sluta vara så otrevlig i vart och varannat inlägg. Jag är intresserad av vad för mervärde listan ger för folk, eftersom jag inte förstår allt spektakel med den.Nej då, inte alls. Det mesta handlar om vin, faktiskt. Jag tog det bara som ett exempel.
Har du mer att klaga på eller har du vaknat på fel sida i sängen i dag …?
När andra människor gör någonting som är till nytta för de allra flesta, så finns det alltid sådana som bara gnäller.
Skriv inte på sådana ämnen, där du bara vill skälla på alla andra och inte själv komma med någonting positivt att förtälja!
Skärp dig o sluta vara så otrevlig i vart och varannat inlägg. Jag är intresserad av vad för mervärde listan ger för folk, eftersom jag inte förstår allt spektakel med den.
Precis, och även om t.ex. vinskatten är så löjligt låg, så har jag fått en bild av att många forummedlemmar till och med stoltserar med att inte betala den ynka 20-lappen som det kostar per flaska. Sånt beteende är väldigt konstigt i mina ögon, speciellt när det är mycket enkelt att betala in skatten även själv; fast jag har inte gjort det ännu; men det blir den dagen jag gör det också.Handlarna på den här listan gör rätt för sig vid försäljning av alkoholhaltiga drycker med leverans till Sverige. Övriga handlare som säljer mot Sverige gör inte det, antar jag. För vissa är det värdefull information, för andra är det inte det.