Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Krug 2002

Silex

Medlem
Jag bokade en och ville bara ha en. Så till någons stora glädje så släppte jag den andra flaskan som jag också fick till reservlistan. Kanske borde jag bytt bort den här på FW istället....
 

Beo

Medlem
Ska köpa en triss också..

IMG_3513.JPG
 

matage

Medlem
Förbannelse!
Vet inte om jag lyckades dubbelklicka eller nåt i adrenalindimman för det blinkade förbi att jag hade en bokad för att sen plötsligt försvinna så nu har jag köplats...
Försökte sen tröstköpa några halvor GC så länge, men den är slut för beställning :/
 

CH

Medlem
Skulle gissa att medlemmarna här knep en ganska stor andel av allt som släpptes med tanke på hur många bulvaner alla verkar använt sig av.
 

Magnus L

urydhtfilgukj
Kan tycka att det här med bulvaner är ganska ocharmigt när det är så många väldigt intresserade som blir utan... Förutom när det gäller viner som jag själv vill ha många av förstås! :D
 
Toppen