Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

LarsW

Medlem
En liten heads up:
Bytte igår lite ogenomtänkt login på SB från lösenord till Bank-ID.
Insåg inte då att det blir mkt mer otympligt om man som jag loggar in på sajten ofta.

Efter kontakt med Kundtjänst idag framkommer att det är omöjligt att ändra tillbaka utan att radera kontot och då tappa all historik etc.
Och har man liggande beställningar, vilket man ju nästan alltid har, så går det öht inte alls.
Tack för info, jag satt just och funderade på om det var en bra ide men avvaktade.
Tråkigt med sånt besvär.

buteljen

Medlem
En liten heads up:
Insåg inte då att det blir mkt mer otympligt om man som jag loggar in på sajten ofta.

Efter kontakt med Kundtjänst idag framkommer att det är omöjligt att ändra tillbaka utan att radera kontot och då tappa all historik etc.
Och har man liggande beställningar, vilket man ju nästan alltid har, så går det öht inte alls.
Det där jäkla BankID:t kommer att bli vårt fall till slut ...

Bastardo

Medlem
En liten heads up:

Tack för varningen! Jag som har dålig koll på mina lösenord över huvud taget … Men maskinen brukar kunna komma ihåg sånt.
Så klart vill man ha kvar allting som man har beställt på sistone, så att det inte händer samma sak som med musiken, att jag har köpt cd utan att komma ihåg att jag redan hade den … :p

Toppen