Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Störkaviar

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Under annonsen dyker länkar till ett antal andra annonser upp. En av dem lyder
Fin majs i 25kg säckar.
Bra säckar som håller.
Står på pall om 750kg, gärna att man köper en hel pall.
Pris 4kr/kg plus moms
Lite skillnad i kilopris, om man säger så...;)
 

Swedish

Medlem
Under annonsen dyker länkar till ett antal andra annonser upp. En av dem lyder

Lite skillnad i kilopris, om man säger så...;)
Så kan man också få tag på billiga flyttkartonger när man väl har gått i konkurs efter dåliga affärer på Blocket... Circle of life som de säger...
 

Thirsty

Smygnykterist
Är detta vettiga priser?
@Jos och övriga kunniga.

5FC1C44A-05A7-460A-9B7C-C8959D4E6559.png
 

Jos

Medlem
Ser ut som helt ok priser, rysk stör brukar ligga från 10-12/kg och uppåt. Belugan är ju alltid pricey
 

Sigdarve

Medlem
Har några kollegor som föredrar Kalix löjrom framför störrom fick jag veta idag på jobbet. De är inte ensamma om det,

"Jag använder Kalixlöjrom året om, för mig är det en av de produkter jag håller allra varmast om hjärtat, sjukt prisvärd, sjukt användbar, säljer sjukt bra och är framförallt sjukt, sjukt, ja, jag skulle nog säga sjukt god. Jag älskar störkaviar, tycker det är galet gott men löjans rom (kalixlöjans) slår störens, alla dar i veckan, spetsigare, godare, fräschare (framförallt fräschare skulle jag säga) mer användbar, den är bättre så är det bara.
Det som stör mig en smula är att löjrom trots sin överlägsenhet inte har samma credd som störkaviar, jag har aldrig fattat det. För mig är det här en spjutspetsprodukt som det går att använda i stor och hårt satsande gastronomi, precis som med störkaviar"
'
Nån här som håller med?
 
Toppen