Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 16 februari 2023

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Hmmm, jag "fick" allt jag testkörde på, förutom en som blev köplats. Klart oroväckande kan jag tycka, men inte helt oväntat.
Perfekt Pontus till Krug 2008, Lady Gaga 2008 och dessa släpp där robot/program behövs. Tur att din moraliska kompass säger att du inte kommer att använda det du byggt..
 

Vingubben

Medlem
Hmmm, jag "fick" allt jag testkörde på, förutom en som blev köplats. Klart oroväckande kan jag tycka, men inte helt oväntat.
Om jag förstår det rätt så kunde du trycka på flera samtidigt men tror du att programmet gjorde dig snabbare? Var det hårt tryck på de flaskor du fick?
 

Pontus

Medlem
Hur många viner "klickade" du i?
3 per släpp.

Om jag förstår det rätt så kunde du trycka på flera samtidigt men tror du att programmet gjorde dig snabbare? Var det hårt tryck på de flaskor du fick?
Precis. Lite olika tryck på de jag fick. Men som sagt, jag bekräftade ingen. Behöver nog testa på lite tuffare släpp. Tveksamt om det gör någon större skillnad om man är ute efter endast ett objekt, jämfört med manuellt klickande.
 

Oscarsvin

Medlem
Hmmm, jag "fick" allt jag testkörde på, förutom en som blev köplats. Klart oroväckande kan jag tycka, men inte helt oväntat.
Vilka provade du på? Tänker ifall det va något som bokades direkt tex Canonica Giovanni som jag själv provade men gick bet på…
 

FredrikC

Medlem
Hmmm, jag "fick" allt jag testkörde på, förutom en som blev köplats. Klart oroväckande kan jag tycka, men inte helt oväntat.
Tack för att du bevisade hur lätt det är. Jag skulle inte bli förvånad om det används av folk här på forumet och det gör bara släppen ännu svårare. Därav tycker jag fortfarande det ska släppas i butik också.
 

Pontus

Medlem
Tack för att du bevisade hur lätt det är. Jag skulle inte bli förvånad om det används av folk här på forumet och det gör bara släppen ännu svårare. Därav tycker jag fortfarande det ska släppas i butik också.
Det mesta är lätt om man vet hur man ska göra. Butik är jag motståndare till. Blir ett evigt köande. De som minns hur det var förstår tror jag. Lottning är nog det mest rättvisa trots allt.
 

Mexikanaren

Medlem
Det mesta är lätt om man vet hur man ska göra. Butik är jag motståndare till. Blir ett evigt köande. De som minns hur det var förstår tror jag. Lottning är nog det mest rättvisa trots allt.
Håller med om detta. Om man t.ex skulle ha en ruta på 10min där man kunde boka in sig för ett speciellt vin och så får man ett nummer.
Så efter det lottas det ut bland de som skrivit upp sig.

Om det hade varit något sådant så hade jag varit helt OK med det förfarandet
 
CBF76679-E875-4B29-B735-72AD01CD5846.jpeg


$695 + tax på Sotheby’s Wine i NY …
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Det kommer att finnas 244 flaskor av Krug -08 och limiterat till max 1 flaska per person. Borde väl öka oddsen för att klicka hem en flaska får man väl hoppas?
Det görs vell ändå väldigt många flaskor utav den, någon som vet om importören kommer släppa den en gg till senare iår ?
 
Toppen