Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 16 februari 2023

Helt ärligt är det ett lotteri. Jag hade ping 2ms på en 500mbit fiberlina. Kopplade in med nätverkssladd och trådad mus och spasmklickade på knappen i 1 minut men fick den inte. Jag gissar att jag har lika stor chans om min 5-åring snubblar på musen vid rätt tillfälle för det är oavsett alldeles för stor efterfrågan vs. tillgång. Nu har jag träningsvärk i klickfingret.
 

mackan92

Medlem
Gick bet här också, satt med tre enheter varutav en mobil på 4G. Stod bara "Väntar..." sen poff. Stödklickade på Antipodes istället från Prohphet Rock.
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Kan man inte bara acceptera att om det är 244 platser i en kö, och man kliver in på plats 245 så tilldelas man ingen flaska hur snabb ping, sitter klistrad vid SB server eller whatever det nu är. Bara för att det är så betyder inte det att livet är orättvist. Fler än 244 personer var intresserad av denna. Låt det vara, gå vidare.
 

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Jag fick krug. Såg tom grön färg. Men sitter på grym uppkoppling. Ping 1ms

Ett poäng för oss som inte skriptar och kör på mobilen!!
Lyckades boka en med manuell klickning! Hade dock kopplat in trådad mus för att slippa onödig lagg :)

Yes jag fick en krug. Började klicka som en tok typ 30 sekunder innan haha.

Jag fick en Krug med traditionellt pekfingerklickande, under pågående zoom-möte. Ibland har man tur!

Fick också en! Satt med mobilen, oklart vilken ping, så lite lotteri verkar det vara...

Fick 1 x Krug , samt att min fru också fick 1 x Krug så bra utdelning för en gångs skull..

Fick också en

Fuck script!

Snyggt, grattis till er alla! Jag följde det från sidolinjen och såg hur det blinkade till! Hade nog inte haft en chans med traditionellt klickande!

Det visar också att det absolut är värt att klicka på vid de här lanseringarna! :)
 
Toppen