Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

FredrikC

Medlem
Tack för tipset! Inköpt idag på SB!

Jag missade släppet på Pol Roger Winston Churchill 2008. Tips på hur jag kan införskaffa det för en rimlig peng? På nätet hittar jag för runt 2000 kr flaskan, inkl. moms och frakt.
För under 2000kr är det tufft att hitta. Håll tummarna att det kommer nya till SB.
 

Magikern

Medlem
Billecart-Salmon 2008 kom tillbaks i natt. Passa på innan de tar slut. Jag var lite förvånad att blev tillgängliga för beställning mitt i natten och inte kl 10.00 idag.
 

Wintermute

Medlem
Billecart-Salmon 2008 kom tillbaks i natt. Passa på innan de tar slut. Jag var lite förvånad att blev tillgängliga för beställning mitt i natten och inte kl 10.00 idag.
Jag provade nyss att beställa. Det går bra till sista klicket, när det står att varan tillfälligt är slut...
 

Magikern

Medlem
Jag provade nyss att beställa. Det går bra till sista klicket, när det står att varan tillfälligt är slut...

Jag beställde 7.45 och fick en flaska trodde jag efter bekräftelsen.

För en minut sedan kom ett sms om att varan är slut. Man skall inte ropa hej förrän man är över ån tydligen. :mad:
 
Last edited:

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Verkar som att det inte kommer fler Pol Roger Cuvée Sir Winston Churchill 08'.

Screenshot_20190813-202809_Outlook.jpg
 
Last edited:

john b

Medlem
Velat son att det inte kommer fler Pol Roger Cuvée Sir Winston Churchill 08'.

Visa bifogad bild 17721

Det där meddelandet litar jag inte en sekund på. Däremot litar jag inte heller på bevakningsfunktionen. Den är för långsam och känns godtyckligt när den mejlar.
Fick mina Churchill t ex. genom att det här på forumet skrevs att det fanns mindre batch tillgänglig. Och då hade jag bevakning igång som inte larmat. Som fortfarande inte gjort det faktiskt....
 
Toppen