Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagneträff i Göteborg

kimnyblom

Medlem
Kul upplägg, låter ju klockrent med årlig träff och följa upp årgången över tid. Jag är gärna med om det finns platser kvar.
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Är det inte lättare om ni alla skriver de datum som ni inte kan, i exempelvis Augusti, så kan värden bestämma om ni ska flytta fram provningen eller inte? I vissa fall har vi i Stockholm valt ut tre datum som passat värden bäst, för att rösta, och oftast har det alltid varit någon som inte kunnat följa med, men i det långa loppet går det väl jämnt ut tänker jag.

Äsch, ska väl inte lägga mig i egentligen. Bara en idé!
 

LarsW

Medlem
Jourer är till för att bytas bort!
I wish! :oops:
Just denna är straffjouren på mitt jobb för illdåd man utfört i tidigare liv eller nåt.
Detta är väl fredagen då folk flest fått lön också..? Brukar bli livligt ut på småtimmarna då...:öga:
 
Oj då. Svaret kom visst inte med. Har precis inlett förhandlingar. Återkommer imorgon eller så. Kör den 27:e. Två platser lediga.
 

Mattias Schyberg

Administratör
ok, vi har dessa anmälda:
@kimnyblom (tror jag)
@LeChat
@Gladekocken
@Ekdahl
@john b
jag själv
och jag inväntar svar från @JC:s Vintankar

Jag ödmjukar mig och håller träffen med 6 (7 om JC) personer. Om vi haft annan lokal så hade det varit lämpligt med fler såklart men i min lägenhet så blir det fint med 6 personer.
Jag avvaktar lite med att ta en plats. Finns stor risk för att jag kommer att vara på vift runt slutet på juli. Finns det en reservplats tillgänglig närmare aktuellt datum så finns det annars får jag avstå denna återkommande årliga aktivitet. :)

Blir det blint eller öppet?
 
Trådskapare
Christer J

Christer J

Medlem
Jag avvaktar lite med att ta en plats. Finns stor risk för att jag kommer att vara på vift runt slutet på juli. Finns det en reservplats tillgänglig närmare aktuellt datum så finns det annars får jag avstå denna återkommande årliga aktivitet. :)

Blir det blint eller öppet?

Strategin är främst samvaron med likasinnade (som jag ser det) och tekniken får vi krysta fram bland deltagarna :)
 
Toppen