Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

Vingubben

Medlem
28147735-F6C8-43A1-A35F-23DC97F051D0.jpeg

Sista påfyllningen för i år
3x Poullion Solera 97-13
Raveneau Montee de Tonnerre 2016
Raveneau Valmur 2016
2x August Clape Saint Peray 2017
2x Biutiful Cava Brut Nature N.V.
1x Pol Roger WC 2002
1x Pol Roger WC 2006

Biutiful verkar trots namnet vara en Cava med ambition. 15 månader på jästen och ingen dosage. Återkommer med rapport.
 

Thomas

Medlem
Du ber dem beställa hem åt dig och istället för att de väljer sin depå väljer de direkt från leverantör :). Jag gjorde det redan i måndags och fick dem idag. Lycka till!
Jag pratade med något stolpskott på bolagets kundtjänst. Han förstod inte vad jag menade och sa att så kan man inte göra. Det är inte normal rutin och det är årgång 06 som gäller om du beställer. Blir att ta sig ner till någon butik och höra om de kan hjälpa till.
 
Toppen