Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

Silex

Medlem
Jaha, då var årets Raveneau-lotteri igång. Någon mer som har en bekräftad beställning som med största sannolikhet inte kommer ge utdelning? Går de strikt efter klockslaget när beställningen bekräftades eller hur funkar det?
 

MagnusH70

Medlem
Jaha, då var årets Raveneau-lotteri igång. Någon mer som har en bekräftad beställning som med största sannolikhet inte kommer ge utdelning? Går de strikt efter klockslaget när beställningen bekräftades eller hur funkar det?
Jag hoppas jag får min, fick bekräftelse i alla fall.
De skrev att tidsordning gäller.
 

Sundbom

Medlem
Gick nog åt helvete som vanligt med Raveneau. Dessa upplägg passar inte mig. Men glaset är halvfullt, 2300 bonuspengar att lägga på något annat.
 

Skrutt

Medlem
Min registrerades 10 sekunder över 10. Kunde vara intressant att jämföra tiderna och se om de går strikt i tidsordning. Registrering 30 sekunder i 10 makuleras förstås eftersom släppet startade 10:00. ;) :eek:
 

Christer J

Medlem
Min registrerades 10 sekunder över 10. Kunde vara intressant att jämföra tiderna och se om de går strikt i tidsordning. Registrering 30 sekunder i 10 makuleras förstås eftersom släppet startade 10:00. ;) :eek:
så här ser det ut hos mig:

Status
  • 2019-12-03 10:01:12 Behandlas
  • 2019-12-03 10:00:07 Registrerad
 

Silex

Medlem
Min registrerades 10 sekunder över 10. Kunde vara intressant att jämföra tiderna och se om de går strikt i tidsordning. Registrering 30 sekunder i 10 makuleras förstås eftersom släppet startade 10:00. ;) :eek:
Ser mörkt ut för mig såldedes:
  • 2019-12-03 10:02:03 Behandlas
  • 2019-12-03 10:00:11 Registrerad
 

Skrutt

Medlem
Club Lucky Luke...! Förr var det dock tidpunkten då ens butik skickade beställningen vidare som gällde. Så det här med registreringsklockslag är jag inte 100 på att det är relevant.
 
Toppen