Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

Kevinator

Medlem
Dagens inköp på SB. Bra gjort där monopolet som kan leverera åtråvärda flaskor till bättre priser än många utländska webbsajter.

1D9109EE-DC17-4622-93E5-63C162B6CD05.jpeg
 
Lyckades få tag på lite Winston Churchill 2008, misstänker att det är fler här som köpte den? Vad jag förstod kom det 50 flaskor till Systembolaget PK-huset i Stockholm.
 

FredrikC

Medlem
Lyckades få tag på lite Winston Churchill 2008, misstänker att det är fler här som köpte den? Vad jag förstod kom det 50 flaskor till Systembolaget PK-huset i Stockholm.
För min del räcker det nu, och var inte så imponerad av den i lördags tyvärr.
tror de fick in närmre 150st om jag inte såg fel.
 

Elvis

Medlem
Hade ingen aning om att Patrick Piuze skulle släppas idag hos Caviste men råkade sitta vid datorn när mailet kom och beställde kvickt två lådor.
 

Silex

Medlem
Hade ingen aning om att Patrick Piuze skulle släppas idag hos Caviste men råkade sitta vid datorn när mailet kom och beställde kvickt två lådor.
Oh nej! :( Hade helt missat detta. Jäkla jobbmöten som gör att man inte läser finewines (eller mail från caviste) i tid..... Står på väntelistan.
 
Trådskapare
A
Blev en låda Piuze för mig också. Jag lever ju under totalt köpstopp då det fysiskt inte finns mer plats i mitt nuvarande förråd men tänkte att det går nog att lösa.

Blev för övrigt lite gott och blandat Barolo, olika årgångar och lägen från Elio Altare, Gianluca Viberti, Domenico Clerico, Renato Ratti och Elvio Cogno. Har ingen aning var jag ska stoppa dem.

PS: Vore inte en hjälplinje på sin plats? finewines.se hjälper (eller stjälper) dig med kompulsivt köpbehov!
 
Last edited:
Toppen