Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

Jesper L

Medlem
Fick hem lite efterlängtade viner igår men insåg att vinskåpet var fullt när jag skulle lägga in det :confused:
Fratelli Revello Barolo 2016
Fratelli Revello Barolo Giachini 2016
Fratelli Revello Langhe Nebbiolo 2018
Fratelli Revello Barbera d’Alba 2019

upload_2020-6-25_8-42-30.jpeg
 

Pnilsson76

Medlem
Lite sugen på Bonnaire Cremant 12.an... Druckit den?
Inte testat än .Köpt 6 st totalt och tänkte öppna en i närtid och testa. Den har fått väldigt bra feedback och ska vara riktigt bra redan nu men självklart bättre med lite lagring. Sen är ju Bonnaire oftast väldigt prisvärda oavsett :)!
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Inte testat än .Köpt 6 st totalt och tänkte öppna en i närtid och testa. Den har fått väldigt bra feedback och ska vara riktigt bra redan nu men självklart bättre med lite lagring. Sen är ju Bonnaire oftast väldigt prisvärda oavsett :)!
Det får nog bli 2-3 st och lägga undan. Redan 6 år på jästfällning dock.
 

JonasBo

Medlem
Fick hem lite efterlängtade viner igår men insåg att vinskåpet var fullt när jag skulle lägga in det :confused:
Fratelli Revello Barolo 2016
Fratelli Revello Barolo Giachini 2016
Fratelli Revello Langhe Nebbiolo 2018
Fratelli Revello Barbera d’Alba 2019

Visa bifogad bild 20258

Lite påfyllning av blandade årgångar/Vingårdar av Barolo från Azelia , Fratelli Alessandria och Fratelli Revello samt lite Lange,Dolcetto och Bonnaire 2012 :)


Visa bifogad bild 20259 Visa bifogad bild 20260

Kul att ni köpte på min önskeproducent! :)o_O
 
Toppen