Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

BallyJ

Medlem
Nej. Nån som redan fått från dom?
Yes, fick mina levererade med Bring idag.
B49C263D-FC2C-409C-A905-88257D919A99.jpeg
 

Magikern

Medlem
Otroligt bra priser för äldre vin i högre klass. Oförståeligt varför dessa inte säljer ut.

Jag vet inte om jag är så imponerad av deras priser faktiskt. Det är rätt mycket prestige (Bourgogne inte minst) som är rätt bra prissatt på monopolet med. Jag kontaktade dem i Lördags förresten och fortfarande har de inte svarat förresten.
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Jag vet inte om jag är så imponerad av deras priser faktiskt. Det är rätt mycket prestige (Bourgogne inte minst) som är rätt bra prissatt på monopolet med. Jag kontaktade dem i Lördags förresten och fortfarande har de inte svarat förresten.
Men jag har inte hittat mycket Bonnes Mares, Clos De Vougeot, Echezeaux etc på Monopolet?
 

Daniel A

Administratör
Jag kontaktade dem i Lördags förresten och fortfarande har de inte svarat förresten.

Låter sunt att de inte jobbar på helger! Och svar inom en arbetsdag är i alla fall inget jag förväntar mig (även om det såklart är trevligt när det sker).
 

BallyJ

Medlem
Jag vet inte om jag är så imponerad av deras priser faktiskt. Det är rätt mycket prestige (Bourgogne inte minst) som är rätt bra prissatt på monopolet med. Jag kontaktade dem i Lördags förresten och fortfarande har de inte svarat förresten.
Fast Le Moines viner från -15 är bra prissatta av Wineworld, jag har några Bonnes Mares på G därifrån också. Förövrigt har de svarat på mina frågor väldigt snabbt. Men är nog så att mail på en lördag först blir besvarade efter helgen;)
 
Toppen