yquem
Medlem
2003 till vÀnster, 2020 till högerHaha, jotack!
Tror jag kan se att första siffran Àr en 2:a, kan du redogöra för resten?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
2003 till vÀnster, 2020 till högerHaha, jotack!
Tror jag kan se att första siffran Àr en 2:a, kan du redogöra för resten?
Neee man fÄr vÀl pruta nÄgra punkter i vanliga fall men en 95-96p kan jag nog lÀtt tÀnka mig att ge d'Issan redan nu med trolig potential uppÄt 98p nÀr den faktiskt Àr drickfÀrdig.Litar inte ett ögonblick pÄ James S poÀngsÀttning![]()
"Vill du följa med ner i min kÀllare och titta pÄ Hermann Görings Cointreau"?PÄ tal om andras inspirerande inköp...
HÀr Àr en dokumentÀr pÄ YouTube om en herre som förmodligen har en större vinkÀllare Àn vad alla vi pÄ forumet har gemensamt...
Har d'issan 2022 slÀppts pÄ bolaget Ànnu? Kunde inte hitta nÄgot om detVisa bifogad bild 35346
Till och med hunnit ploppa en d'Issan eftersom jag inte kunde hÄlla nyfikenheten borta, nÀsta helg ryker en Giscours istÀllet sÄ jag kan avgöra vilken av James Suckling och Wine Spectator har rÀtt nÀr de utser dem till #1 bÀsta vinet i vÀrlden pÄ deras respektive top 100 of 2025.
Tror inte det. Hittar bara t.o.m. 2020.Har d'issan 2022 slÀppts pÄ bolaget Ànnu? Kunde inte hitta nÄgot om det
Finns pÄ Winefinder för 995 krHar d'issan 2022 slÀppts pÄ bolaget Ànnu? Kunde inte hitta nÄgot om det
Tack, dansken har dem för 795 vid köp av 6 flaskor nu ocksÄ. Men om 2022 inte nÄtt bolaget Ànnu vÀntar jag nog till att de lanseras dÀr dÄ bolaget brukar ha bÀsta prisetFinns pÄ Winefinder för 995 kr
Nej inte vad jag vet, köpte en lÄda frÄn supervin för ca 750 kr/flaskan. Skulle kunna tÀnka mig att fylla pÄ med 3 till ifall du vill splitta en frÄn dansken?Har d'issan 2022 slÀppts pÄ bolaget Ànnu? Kunde inte hitta nÄgot om det
Det kan jag tÀnka mig att göra! Jag skrev dessutom fel, 760 kr per flaska var det.Nej inte vad jag vet, köpte en lÄda frÄn supervin för ca 750 kr/flaskan. Skulle kunna tÀnka mig att fylla pÄ med 3 till ifall du vill splitta en frÄn dansken?
Leoville 2019Ăntligen kom det lite vinJancis har gett Leoville Barton 2019 19/20, skall bli intressant att smaka av.
à h sÄ vackert!!!Leoville 2019
Montlandrie 2020 o 2019
Les Carmes Haut Brion 1994
Canon 2012