This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Mitt weblager säger 20st.Det finns 3 flaskor Krug GC kvar i weblagret. Antar att det är 167.an. Någon som vet om det fylls på med 168.an direkt efter? Eller om Moet inte fått hem dem än?
Vi kör från 2 olika depåer. Så här uppåt norr, har lagret sina sakta men säkert. Skickade iväg ett mail till Moet i fredags, så får se vad dem svarar. Frågade om lill-flaskan var 168.an också.Mitt weblager säger 20st.
Jag pratade med dem under veckan och då var det 167 som var på lagret.
Jag fick höra att Sverige skulle fått in 168 för en dryg månad sen men så har inte fallet varit så förhoppningsvis är nästa påfyllning 168.
Uppdatera gärna vad de sägerVi kör från 2 olika depåer. Så här uppåt norr, har lagret sina sakta men säkert. Skickade iväg ett mail till Moet i fredags, så får se vad dem svarar. Frågade om lill-flaskan var 168.an också.
Självklart kan jag göra det!Uppdatera gärna vad de säger
jag tror redan lillflaskan är 168.
Har för mig att någon här på forumet fått en 168 på halvflaska när den köpt. Är inte 100 dock.Självklart kan jag göra det!
Är det sant? Har du någon som gjort beställning?
Går ju alltid att beställa och skita i att köpa den annars.Har för mig att någon här på forumet fått en 168 på halvflaska när den köpt. Är inte 100 dock.
Update: Beställde en lille idag. Svar har uteblivit från Moet. Så antingen blir det hiss eller diss.Har för mig att någon här på forumet fått en 168 på halvflaska när den köpt. Är inte 100 dock.
Snyggt! Men kartonglåda som sexpack?Visa bifogad bild 19816
Snabb leverans av 2016 Paleo. Känns som ett fantastiskt bra köp efter att ha njutit en flaska 2013 i lördags.
Även om jag tror att jag har en väldigt lindrig form av trälådsfetischism så kan jag inte förneka att en schyst trälåda är klart trevligare än kartong.Snyggt! Men kartonglåda som sexpack?
Samma här, därav frågan ;D lite tråkigt.Även om jag tror att jag har en väldigt lindrig form av trälådsfetischism så kan jag inte förneka att en schyst trälåda är klart trevligare än kartong.