Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

Wer

Medlem
Blev 2st krug innan prishöjningen när jag ändå skulle hämta mina beställda Le Mesnil 2008.
 

Attachments

  • F0CB62FF-7A8C-4A57-83D6-332EBA1A2D58.jpeg
    F0CB62FF-7A8C-4A57-83D6-332EBA1A2D58.jpeg
    40 KB · Visningar: 167

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Möjligt att det bara är jag som inte sett det förut, men kändes värt en heads up på att ett gäng Sadie Palladius -20 verkar möjliga att beställa i webb-butiken, dessutom med sänkt pris jämfört med lanseringen?

Visa bifogad bild 28615

Happy Friday!
Tack! Tog en till mig själv. Förvånar mig lite ändå med en maxad hajp på släppen och sen hittar de 30 till? Treinspoor dök också upp efteråt precis som Mev Kirsten. Passar mig bra dock som missade allt på släppet men ändå står här med en uppsättning Sadie några månader senare.
 

katho27

Medlem
Inga omfattande inlöp på släppet idag men hämtade också två flaskor Bdx efter tips här på forumet…

Vad tror ni om Becker PN som ”dela en pava” i mars? Tänker att lågt pris, stor allokering och bra omdömen gör det till en lämplig kandidat.

Visa bifogad bild 28616
Hmm, intressant att du fick 2018 på Reignac, hos mig landade 2016 efter att ha köpt dem samma dag på samma tips..
 

matage

Medlem
Plockade up en till Monoparcelle 538 och sista Tondonia -10 på Magnum o Bromma... båda prissänkta sen 1/3
(och fyra flarror Becker - hur fel kan det gå?)
 

Dovberg

Medlem
Möjligt att det bara är jag som inte sett det förut, men kändes värt en heads up på att ett gäng Sadie Palladius -20 verkar möjliga att beställa i webb-butiken, dessutom med sänkt pris jämfört med lanseringen?

Visa bifogad bild 28615

Happy Friday!
Tack för det! Andra gången jag lyckas påöka mitt lager av Sadie. Blev två lådor beställt direkt.
 
Last edited:

A77

Medlem
DP 10 för 145 euro på lokala lilla ”ica”-butiken nere på gatan i Malaga. Dessutom har de kylanläggning för de finare vinerna. Visa bifogad bild 28606
Vilken butik är det? Är nere i Malaga nu, jag hittade Franck Bonville på Sibylla butiken
Glöm inte att förbeställa vinerna från hemsidan:
När ni väl ska flyga hem, 20% rabatt när ni beställer online,

Prisexempel:
Dom Perignon 2010 - 160EUR
Dom Perignon Rose 2008 - 304EUR. (3 kvar enligt hemsidan o_O)

Det rabatterade priset kommer inte alltid upp så testa att lägga till ett tuggummipaket för att rabatten ska registreras i varukorgen.
 
Toppen