Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Lanseringar från Caviste

rs14

Medlem
JM Sélèque (3 NV Solessence +1 rose Solessence +1 Nature Solessence +1 Quintette)

Spännande! När det blev bekräftat att det inte handlade om Pehu-Simonet så började jag ana att det handlade om en ny producent då det var lite väl nära inpå den förra lanseringen av Hure Freres. J-M Sélèque såldes tidigare av Bristly när Gabriel var delägare men verkar inte haft något svenskt samarbete sedan dess. Kul att Martin och co tagit dem till sitt stall. Trevliga skumpor som jag minns det.
 

mperor

Medlem
Är det någon som bor i Stockholm och känner att de vill dela en låda så säg gärna till! Skulle gärna testa :)
 

Jonas Sand

Medlem
Jag körde på en låda. Caviste brukar var bra grejer överlag och JM får rätt ok omdömen på CellarTracker av en kortare undersökning att döma.
 

Jesper L

Medlem
Kanske finns substans bakom kritiken i media om arbetsvillkoren där?
En flaggning att de "pga Covid" lämnar paketet utanför dörren och skickar ett meddelande att det är levererat...
Den ”tjänsten” uppskattar jag då barn oftast sover när leveransen sker :cool: när andra aktörer levererar och plingar på dörren blir det ett helvete att söva om haha
 

Cujo

Medlem
Tror inte de får lämna alkohol utanför dörren pga legkrav, så att följa budet och möta upp dom är nog det bästa förslaget!
 

mackan92

Medlem
Let us guess! Ny bild ute för ny lansering 27 maj.

Vart är vi på väg? Georges Descombes?

CAV0118-webb-PRE-560x250.jpg
 
Toppen