Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Störkaviar

buteljen

Medlem
Ett sånt där vill jag också ha...
Jag serverades första krogkrustaden i fredags! Årets trend tippar jag :D

"Krustad med Skaersild och champinjon"
74D1884A-F8CF-4B18-BD8B-79D5446832BA.jpeg
 
Last edited:

ZQT

Medlem
Era tips på bra caviar i sthlm city? Har tidigare beställt från Italiensk mat och tryffel vilket funkat riktigt bra men om man bara vill köpa en burk eller två?
 

Jos

Medlem
Era tips på bra caviar i sthlm city? Har tidigare beställt från Italiensk mat och tryffel vilket funkat riktigt bra men om man bara vill köpa en burk eller två?
Hemköp Jungfrugatan brukar ha Anna Dutch. Annars såklart Östermalmshallen om du inte är så priskänslig och vill ha stort utbud.
 
  • Like
Reactions: ZQT

Victorious

Medlem
A2A26FF3-D503-4764-9591-D7DD279E3128.jpeg
A568D7BE-8E4D-4EB7-9744-064DBC632102.jpeg

Ville bara slå ett slag för denna vansinnigt trevliga dessert som jag åt i fredags på Dryck & Mat i Uppsala. Überkrämig vaniljglass toppad med riven anklever och störrom. Håll i hatten vilken bra kombo det är!

Ursäkta för de vansinnigt dåliga bilderna, man hade hunnit rada upp en bra panflöjt före desserten. :cigarr:
 

buteljen

Medlem
Rabattkod just nu på Attilus
”Vi ger dig en rabatt på 12% för att göra påskbordet oförglömligt, oavsett vem som får njuta av det. Skriv bara in koden EASTATT22 när du checkar ut! ”
 
Toppen