Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Svensk vinmakare från Kalifornien säger hej och frågar om råd.

katho27

Medlem
Skärmavbild 2023-05-08 kl. 07.01.13.png


Tack för Heads Up @Jesper L
 

Sonderlese

Medlem
Systembolaget

Hej,
51635-01 Mariedam White Zinfandel 750ml är tillfälligt slut. Varan är därför makulerad i beställning E14472826.
Har du betalat på Systembolaget.se med kort, direktbetalning eller Swish kommer du återbetalas inom 14 dagar.
Med vänlig hälsning,
Systembolaget
0771-838300


Jag gjorde beställningen kl. 05.30 imorse.
 

stevie22002

Medlem
Systembolaget

Hej,
51635-01 Mariedam White Zinfandel 750ml är tillfälligt slut. Varan är därför makulerad i beställning E14472826.
Har du betalat på Systembolaget.se med kort, direktbetalning eller Swish kommer du återbetalas inom 14 dagar.
Med vänlig hälsning,
Systembolaget
0771-838300


Jag gjorde beställningen kl. 05.30 imorse.
Helvete! Då är nog min rökt också....
 

Sonderlese

Medlem
Nu verkar Faun finnas inne.

Testar att beställa den också så får vi se!

Jag testar också! Tack för tipset Wintermute :)

Ok, då testar även jag Faun, särskilt eftersom man (i Malmö) ännu inte hunnit få något makulerings-sms på den vita Zinfandeln från igår. #hoppetlever
Jag ställer också upp i testpanelen och beställer några flaskor till västkusten!
Håller tummarna…!
 

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Systembolaget

Hej,
51635-01 Mariedam White Zinfandel 750ml är tillfälligt slut. Varan är därför makulerad i beställning E14472826.
Har du betalat på Systembolaget.se med kort, direktbetalning eller Swish kommer du återbetalas inom 14 dagar.
Med vänlig hälsning,
Systembolaget
0771-838300


Jag gjorde beställningen kl. 05.30 imorse.

Helvete! Då är nog min rökt också....

Underligt det där, jag lade en beställning på 2 flaskor drygt 1.5 timme senare, och har fortfarande inte fått den makulerad.

1683632874052.png
 
Toppen