Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 2 december 2021

Oscaro

Medlem
Ingen lycka på raveneau i år heller varken igår eller idag, fick köplats på Prieure Roch VR les Suchots och D’Arlot RSV men inga höga förhoppningar….
 
  • Like
Reactions: Jos

m3lk3r

Medlem
Jag ville bara ha en tondonia blanco men fick två, det gick inte att ändra bokningen.. Har sneglat på den i hyllan varje år men inte velat testa förrän den hamnade i websläpp :rolleyes:
 
Trådskapare
Sebran

Sebran

Medlem
Jag ville bara ha en tondonia blanco men fick två, det gick inte att ändra bokningen.. Har sneglat på den i hyllan varje år men inte velat testa förrän den hamnade i websläpp :rolleyes:

Det brukar gå att ändra antalen i bokningen, men man måste ladda om sidan efter att man har ändrat antalet av någon anledning.
 

m3lk3r

Medlem
Jag får hela tiden en "Vänta" ruta. Har aldrig lyckats boka något på sistone. Vad tror ni är fel?
Seg webbläsare på mobilen? Hade en trött laptop med dålig uppkoppling som fick boka-knappen flera sekunder tidigare än mobilen.
 
Lyckades äntligen få en Rav Chablis (man vågar ju inte satsa på nåt annat än den det släpps mest av ;)) Tror det är tre år sen jag lyckades senast.
Höll dock på att kissa ner mig när jag klickade på bekräfta knappen och jag fick upp ett medelande att jag inte hade några bokningar. INTE IGEN......
Men tillbaks till bokningssidan, dubbelkolla, jo då, det står att jag har en bokad, klicka bekräfta igen och nu dök den upp och bekräftelsemailet är i inkorgen. Som vanligt vågar man ju inte tro på nåt innan man håller flaskan i handen dock.
 

Jos

Medlem
Satt med mobilen och webläsaren och blev lite stressigt så kommer inte ihåg vilken jag använde för att klicka på Raveneau men det blev såklar ingen som vanligt. Missade igår också :D Standard för mig vad gäller Raveneau...

Tröstklickade hem Prieure Roch Suchot och NSG 1er Cru VV samt köplats på Corvees och Argillieres från samma
 

Mexikanaren

Medlem
Blev en blandning av Tondonia för min del, lite bitter över att inte ha fått någon Raveneau är man nog ändå.

upload_2021-12-2_10-23-25.png
 
Toppen