Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

DRC från Vinunics guldklubb

buteljen

Medlem
Grattis till alla som fått utdelning 👍👏👏😍.
Hur många av er säljer av på auktion istället för att lagra för att njuta själva av drycken? 🍷
Finns det några ”gentlemen's agreement” att inte sälja vidare?
 
Last edited:
Grattis till alla som fått utdelning 👍👏👏😍.
Hur många av er säljer av på auktion istället för att lagra för att njuta själva av drycken? 🍷
Finns det några ”gentlemen's agreement” att inte sälja vidare?
Jag gissar att Vinunic har koll på vilka nummer flaskorna de skickar ut har, och om de dyker upp på auktion inom snar framtid så lär man väl inte få tilldelning nästa gång
 

Old Sparky

Medlem
Jag menade på allvar att ni inte ska snacka runt om detta. Här är det ju försent (jag är medveten att jag själv bidragit till detta), men även i er bekantskapskrets, vinklubb o s v. Ju fler folk som är på listan desto färre buteljer per medlem. Jag märker skillnad på de 10+ år jag varit med. Och på sista frågan här, ryktet säger att man åker ut från listan och icke får något igen om man säljer vidare. De sparar vilket nummer som går till vem.
Det bästa är om admin tar bort tråden.
🤫🐅
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Jos

buteljen

Medlem
Jag menade på allvar att ni inte ska snacka runt om detta. Här är det ju försent, men även i er bekantskapskrets, vinklubb o s v. Ju fler folk som är på listan desto färre buteljer per medlem. Jag märker skillnad på de 10+ år jag varit med. Och på sista frågan här, ryktet säger att man åker ut från listan och icke får något igen om man säljer vidare. De sparar vilket nummer som går till vem.
Det bästa är om admin tar bort tråden.
🤫🐅
Delad glädje är väl dubbel glädje 🫶😊🥂😉
 

Swedish

Medlem
Jag menade på allvar att ni inte ska snacka runt om detta. Här är det ju försent (jag är medveten att jag själv bidragit till detta), men även i er bekantskapskrets, vinklubb o s v. Ju fler folk som är på listan desto färre buteljer per medlem. Jag märker skillnad på de 10+ år jag varit med. Och på sista frågan här, ryktet säger att man åker ut från listan och icke får något igen om man säljer vidare. De sparar vilket nummer som går till vem.
Det bästa är om admin tar bort tråden.
🤫🐅
 
Toppen