This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Den funkar bra att dricka nu men kan nog sparas några år till om man vill vänta. Stilen påminde mig om södra halvan av Bourgogne, typ en bra vit Mercurey. Mer Puligny än Meursault fast lite varmare fruktGärna kommentar på Tyler. Fick tips om dem på resa i cali. Stil? Lagom årgång att dricka nu?
Jag fick prova denna på ett vin-event där Ward Wines var med samma år som jag hade köpt denna, strax före pandemin. Då var det mycket frukt och vanilj. Nu var det fortfarande bra frukt, både mörk och röd frukt, men lite mer nedtonad. Vaniljen hade också lagt sig lite medan choklad, kaffe och tobak var lite tydligare. Mycket bra balans och bra längd samt helt ok friskhet. Osäker på om jag slår till nästa vecka med tanke på priset, 2015 låg på ca 650:-@pinoten, är nyfiken på ditt intryck av Duckhorn.