Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

Jos

Medlem
Privatimport Vinunic! Efter att ha köpt betalversionen av Winesearcher idag kan jag se att de är billigast i Europa :D! Köpte även en Pinot Gris från samma läge. Den skall vara riktigt bra även den :)
Åh va bra! Kristian nämnde ju en Oveversion men då finns en bättre nu då, - maila dig och fråga :D
 

Oscaro

Medlem
Fick hem ännu en gammal rackare, får se om jag kan nysta upp någon ännu äldre också...
D41877AF-1E8C-4359-88BE-3AD4A712F763.jpeg
 

Fixfred

Medlem
Har prövat en hel del roséviner från systemet men inget som jag riktigt gillat.
Vilka är era favoriter prisklass 0-1000kr
Beställa från även utlandet är ok
 

Thirsty

Smygnykterist
Har prövat en hel del roséviner från systemet men inget som jag riktigt gillat.
Vilka är era favoriter prisklass 0-1000kr
Hör antydan till en kommande provning! :):D
Roederer Vintage Rosé är ju en klassiker under laxen (om än fantasilöst förslag). :)
 

Mexikanaren

Medlem
Toppen